Pagina's

12 mei 2013

Gehaakte onderzetters–Crochet coasters

Je ziet ze tegenwoordig overal opduiken, de gehaakte, kleurige onderzetters. Om mijn nieuwe terrastafeltje te beschermen (en tegelijk op te fleuren) heb ik er ook een paar gemaakt…

Het patroontje is simpel en snel klaar, op een uurtje tijd heb je er al enkele gemaakt!

Dus zonnetje, kom maar tevoorschijn, mijn terras is klaar voor cocktails!

En voor de mannen die bang zijn van roze, zitten er ook blauwe tussen ;-)

coasters

coasters 2

coasters 3

coasters 4

coasters 5

coasters blue

coasters pink

I've seen them show up on lots of blogs, the crocheted, colourful coasters. To protect my new outdoor table (and add a dash of happy colour) I made a few myself.

It’s a simple and quick pattern, in an hour you’ve made some coasters!

So little miss sunshine, come on out, my balcony is cocktail proof!

And for the male visitors who are afraid of pink, I made some blue ones ;-)

Love, Zjizjipke!

20 opmerkingen:

  1. leuk! ik denk dat ik hier zometeen ook nog even aan ga beginnen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Wat een heerlijk frisse kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh mooi!! De blauwe zijn mijn favoriet, die kleurtjes wil ik straks in NL in huis gaan doen!! Moet dan dus maar snel leren haken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love these, I have just pinned them to my Things I would like to make Pinterest board.
    Thanks for sharing the pattern,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love the colours - i wonder if they could be incorporated into a blanket?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I think they can be! If you join the 'petals'... Keep me posted if you try!

      Verwijderen
  6. Mooi! Daar word ik instant vrolijk van. Eens kijken in mijn garenbakje. Heb je deze geblokt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, blokken is zelfs niet nodig :-) Heb ze met Drops Paris gehaakt...

      Verwijderen
  7. Wat een heerlijke zoete kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful!! ♥ You've chosen really great colors! I love this pattern, too :-)
    Have a happy & sunny weekend!
    xxx Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. They are amazing! Especially the palette you used for these!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn leuk he..!! ben er nu ook mee bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, fijn zijn ze hè!! Haakte je met Drops Paris? Het idee van een deken van deze bloemen staat me trouwens echt heel erg aan!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep, met Drops Paris! Een deken zou ook wel mooi zijn :-)

      Verwijderen
  12. PERFEITO,PARABÉNS.UM FELIZ DOMINGO.VALÉRIA.(BRASIL)

    BeantwoordenVerwijderen